دکتر نیوز

اخبار پزشکی

دکتر نیوز

اخبار پزشکی

برای انتقال امن و کارآمد به بیمارستان به کجا مراجعه کنیم؟

فرایند انتقال بیمار از بیمارستان به بیمارستان دیگر می تواند دشوار باشد. در این مطلب به شما کمک میکنیم تا کشف کنید که برای خدمات انتقال امن و کارآمد و بهترین مراقبت به کجا مراجعه کنید و چه کار هایی انجام دهید.

چند سال پیش، خانواده مارسلا فلاکسلند متوجه شدند که عموی 77 ساله‌اش در آن زمان سرطان پیشرفته لوزالمعده دارد. برداشت اولیه او از بیمارستان مراقبت‌های حاد نیوجرسی که در آن بیمار بود، اطلاعات گیج‌کننده و متناقضی از کادر پزشکی بود. خانواده احساس می کردند که منافع عمویشان در یک مرکز متمرکز بر سرطان بهتر تامین می شود.


آنها به دنبال نظر دوم از نزدیکترین شعبه یک مرکز معروف سرطان بودند. یک پزشک به عمه فلاکسلند گفت که می توانند عمویش را با شیمی درمانی معالجه کنند. با این حال، پزشکان در بیمارستان مراقبت های حاد اصرار داشتند که انتقال برای بیمار ضعیف شده بسیار دشوار است و انتقال او یک ضرورت پزشکی نیست.


فلاکسلند می گوید: "به عنوان یک خویشاوند، شما می خواهید هر کاری که ممکن است انجام دهید." "شما فقط سعی می کنید گزینه های دیگری پیدا کنید. عمه من ویران و ناامید شده بود و نمی دانست چه کار کند."

 

 شما می توانید محل مراقبت خود را انتخاب کنید

راسل گرانی، بنیانگذار و مدیرعامل Aidin مستقر در نیویورک، یک پلتفرم آنلاین که به ارتباط ارائه دهندگان و بیماران کمک می کند، می گوید: "مزایای مراقبت های بهداشتی آمریکایی این است که بیماران می توانند انتخاب کنند که کجا مراقبت دریافت کنند - حتی در یک رویداد حاد." و پرداخت کنندگان برای بهبود نتایج مراقبت های بهداشتی.


با این حال، یک مشکل، عدم آگاهی عمومی در مورد این گزینه است.

جولیا هالیسی، بنیانگذار و رئیس ائتلاف بیماران توانمند، که هدف آن کمک به مردم برای بهبود ایمنی و کیفیت زندگی خود است، می گوید: «بیماران اغلب نمی دانند که می توانند بیمارستان را تغییر دهند – یا کارکنان به آنها می گویند که این امکان پذیر نیست. مراقبت های بهداشتی، در سانفرانسیسکو.


آرتور کاپلان، استاد اخلاق زیستی و رئیس موسس بخش اخلاق پزشکی در دانشکده پزشکی NYU در شهر نیویورک، با این موضوع موافق است. او می گوید که بیماران کاملاً حق دارند به بیمارستان دیگری منتقل شوند. با این حال، بار پذیرش بیمارستان دوم برای پذیرش بیمار بر عهده بیمار یا یکی از اعضای خانواده است که از عزیزانشان حمایت می کنند.

حمایت از بیماران 

دکتر دیوید آلفاندره، پزشک و متخصص اخلاق مراقبت های بهداشتی و دانشیار دپارتمان های پزشکی و سلامت جمعیت در دانشگاه نیویورک می گوید: این یک «افسانه شهری پزشکی» است که خروج از بیمارستان برخلاف توصیه های پزشکی، بیمار را با بیمه گذاران و صدور صورت حساب دچار مشکل می کند. دانشکده پزشکی گراسمن در شهر نیویورک. آلفارندر تحقیقات گسترده ای در مورد ترشحات AMA (برخلاف توصیه های پزشکی) انجام داده است. او می گوید که پزشکان نباید عواقب AMA را مبالغه کنند تا بیماران را از ترک منصرف کنند. "در حالی که موارد عملی مانند فاصله، پوشش بیمه و توانایی بیمارستان برای ارائه مراقبت های لازم بر اکثر تصمیم گیری ها حاکم است، اگر یک بیمار یا خانواده احساس می کند که عزیزشان مراقبت های مورد نیاز خود را دریافت نمی کند، ضروری است که صحبت کنید، از خود دفاع کنید و در صورت لزوم، مراقبت خود را به تیم دیگری منتقل کنید." گرانی توضیح می دهد. عموی فلاکسلند حق ترک بیمارستان را در هر زمانی داشت – حداقل در تئوری. اما او ضعیف، بیمار و دردناک بود. اگر او منتقل می شد، عوارض بیمه به این معنی بود که همسرش باید آمبولانس و سایر هزینه های انتقال را بپردازد. موقعیت‌های دشواری مانند آنچه فلاکسلند توصیف کرد، بارها و بارها برای خانواده‌ها در سراسر کشور اتفاق می‌افتد، و این تجربیات تقریباً همیشه از نظر احساسی پر از استرس و معمولاً فوری هستند. چنین موقعیت هایی زمانی به وجود می آیند که رابطه بین بیمار و ارائه دهنده به نوعی آسیب دیده باشد.

عوامل موثر در انتقال به بیمارستان

نگرانی در مورد کیفیت مراقبت تنها دلیلی نیست که شما یا یکی از نزدیکانتان ممکن است به دنبال تغییر بیمارستان باشید. دلایل زیادی وجود دارد که تغییر بیمارستان ممکن است ایده خوبی باشد، از موقعیت جغرافیایی ساده گرفته تا نیاز به مراجعه به متخصصی که به بیمارستانی که بیمار در حال حاضر در آن بستری است، وابسته نیست.


دکتر نعیم علی، مدیر پزشکی بیمارستان دانشگاه مرکز پزشکی وکسنر دانشگاه ایالتی اوهایو و استاد بالینی پزشکی داخلی در کالج پزشکی دانشگاه ایالتی اوهایو در کلمبوس، می‌گوید که اکثر انتقال‌های بیمارستانی به درخواست پزشک انجام می‌شود. این انتقال ممکن است به این دلیل اتفاق بیفتد که خدمات یا امکانات مورد نیاز برای مراقبت مناسب از بیمار در محل فعلی موجود نیست.

هنگامی که کیفیت مراقبت به طور بالقوه کمتر مشکلی ایجاد می کند، انتقال به بیمارستان می تواند کمی تیره تر شود. در این موارد، این امکان وجود دارد که مراقبت در محل فعلی ارائه شود، یا اینکه با انتقال به یک مرکز دیگر، نتیجه بهبود یافته تضمین نشود. علی می‌گوید که نمونه‌هایی از این نوع انتقال شامل یک بیمار با عوارضی است که نیاز به مداخله پزشکی بیشتری دارد که نیاز به انتقال دارد یا "شدت این وضعیت بیشتر از آن است که به طور معمول در مرکز مراقبت می‌شود."


در موارد دیگر، مواردی که علی از آنها به عنوان "انتقال برای نظر دوم" یاد می کند، بیمارستان پذیرنده قبل از تایید انتقال به دنبال پاسخ مثبت به دو سوال اساسی خواهد بود:


آیا بیمار به مراقبت مداوم بستری نیاز دارد؟

آیا انتقال احتمالاً می تواند نتیجه بیمار را با توجه به مرحله فعلی بیماری و مسیر تغییر دهد؟

علی می‌گوید در همه موارد، انتقال تسهیلات به ارائه‌دهنده نیاز دارد که درخواست انتقال را سفارش دهد. "بیماران یا عزیزان می توانند با پرسیدن آشکار از ارائه دهندگان خود که آیا انتقال ضروری است و به نفع بیمار است، شروع این فرآیند را تسهیل کنند."


نحوه شروع انتقال به بیمارستان

بسته به دلیلی که قصد انتقال بیمارستان را دارید، تاکتیک های شما در پیگیری آن ممکن است متفاوت باشد. برای بیمارانی که به دنبال انتقال هستند زیرا نیاز به دسترسی به متخصص یا روشی دارند که در مرکز فعلی آنها در دسترس نیست، این فرآیند شامل موارد زیر است:


پاک کردن انتقال با پزشک (پزشک) فعلی بیمار.

دریافت تاییدیه از بیمارستانی که پزشک مورد نظر در آن کار می کند.

اخذ مجوز یا تاییدیه از شرکت بیمه بیمار.

با این حال، اگر به‌دلیل نگرانی‌های مربوط به کیفیت مراقبت به دنبال انتقال هستید، این وضعیت می‌تواند چالش‌برانگیزتر باشد.

هالیسی توصیه می کند که وقتی بیمار مجبور است تحت اعتراض در بیمارستان بماند، خانواده، دوستان یا وکیل بیمار باید از یک مددکار اجتماعی یا متخصص روابط بیمار بخواهند که به عنوان واسطه بین همه طرف ها وارد عمل شود. او می‌گوید: «معمولاً تا زمانی که خانواده‌ای می‌خواهند بیمارستان را تغییر دهند، نوعی از مسائل مربوط به اختلال در ارتباطات وجود داشته است.»


انتقال از یک مرکز به مرکز دیگر همیشه آسان نیست. هیچ دکمه جادویی «اکنون انتقال» وجود ندارد که بتوانید آن را فشار دهید تا رویدادها به حرکت درآیند، و هیچ مرجع فراگیر یا سازمان مرکزی وجود ندارد که بتوانید برای پشتیبانی در انجام یک انتقال به آن مراجعه کنید.


اما این بدان معنا نیست که هیچ کاری نمی توانید انجام دهید.


مراحل انتقال بیمارستان ها

هنگام در نظر گرفتن انتقال، چندین مرحله وجود دارد که باید برای حرکت رو به جلو بردارید. این شامل:


تصمیم بگیرید که کجا می خواهید بروید.

با مدیر پرونده خود تماس بگیرید.

با شرکت بیمه خود تماس بگیرید.

تصمیم بگیرید که کجا می خواهید بروید

گرانی می‌گوید: «اولین و مهم‌ترین چیزی که باید مشخص شود این است که کجا می‌خواهید انتقال دهید. "تیم مراقبت شما ابتدا باید یک پزشک پذیرنده در بیمارستان جدید شما پیدا کند تا مطمئن شود که در یک محیط امن فرود می آیید که آماده پاسخگویی به نیازهای شما است."


در تعیین این بهترین مکان، به کیفیت و اینکه آیا بیمارستانی که قصد انتقال به آن را دارید می‌تواند مراقبت بهتری نسبت به آنچه در حال حاضر دریافت کرده‌اید ارائه دهد، فکر کنید.


گرانی می‌گوید: «کیفیت مراقبت باید اولویت اول هر بیمار باشد و فقط یک بیمار و خانواده می‌توانند به طور مشترک ارزیابی کنند که آیا رویکرد تیم فعلی کارآمد است یا خیر».


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد