دکتر نیوز

اخبار پزشکی

دکتر نیوز

اخبار پزشکی

گسترش خدمات بهداشت روانی برای خانواده ها، کودکان و جوانان

ر کردن شکاف در کودکان و جوانان خدمات بهداشت روانی شده است یک هدف مشترک دیرینه برای مرکز Waypoint برای مراقبت های بهداشتی روانی و شرکای منطقه ای در شهرستان سیمکو و منطقه Muskoka در انتاریو، و نیاز تنها توسط همه گیر تشدید شده است. ویپوینت با حمایت وزارت بهداشت این خدمات را در مارس ۲۰۲۱ گسترش داد تا مراقبت های بهداشتی روانی مبتنی بر جامعه اضافی را در یک مدل مراقبت مشارکتی منحصر به فرد ارائه دهد.

ویپوینت به رهبری دکتر راب میدر، مدیر پزشکی بهداشت روانی خانواده، کودک و جوانان و یک متخصص اطفال بهداشت روانی، از یک روانپزشک اضافی کودک/جوانان و یک متخصص اطفال بهداشت روانی که خدمات مستقیم بسیار مورد نیاز به کودکان، جوانان و خانواده هایشان ارائه می دهند، استقبال کرده است، این تیم همچنین شامل یک RN، مددکار اجتماعی و دو کارمند اداری است که هم از خدمات فردی و هم از خدمات مجازی حمایت می کنند. 

 

 این سرویس در مرکز بهداشت جامعه در میدلند انتاریو، یک مرکز پزشکی دولتی مشارکتی قرار دارد که مشارکتی بین Waypoint و مرکز بهداشت جامعه CHIGAMIK است. مرکز سلامتی جوانان سیمکو شمالی نیز از هاب بهداشت عمل می کند و یک منبع تعریفی است.

دکتر میدر می گوید: «با این مدل ما نه تنها مراقبت مستقیم از بیمار را ارائه می کنیم بلکه با همکاری و ارائه آموزش برای رهبری سازمان های بهداشت روانی و تیم های بهداشت خانواده در منطقه، ظرفیت سازی در سیستم را نیز ایجاد می کنیم.» "این به طور قابل توجهی افزایش می دهد تعداد خانواده های ما قادر به کمک و همچنین سازگار با اولویت های همکاری تیم بهداشت مرکزی انتاریو برای جمعیت های تخصصی است که شامل 10 سازمان شریک در منطقه مرکزی بهداشت انتاریو است."

این گسترش علاوه بر خدمات بهداشت روانی کودکان موجود در منطقه است و در حال حاضر دارای 1137 مشتری ثبت نام شده است که همچنان به رشد خود ادامه می دهد. خدمات طیف کامل شرایط سلامت روانی را برای کودکان نوپا به جوانان سنی انتقالی (جوانانی که وارد سیستم بزرگسالان می شدند) در یک ضربه آگاهانه، محیط متمرکز بر خانواده را پوشش می دهد. مراقبت هم به صورت مجازی و هم در فرد در مرکز بهداشت جامعه یا در تنظیمات مراقبت های اولیه وابسته به منطقه ای ارائه می شود، و بخشی از برنامه های سرپایی و جامعه ویپوینت است.

در ماه اکتبر گذشته، این تیم راه اندازی هر دو یک کلینیک مراقبت فوری است که عملا با همه گیر و خدمات پشتیبانی در تماس برای پزشکان خانواده و بخش های اورژانس در منطقه Simcoe Muskoka عمل کرده است. خدمات در تماس فراهم می کند پشتیبانی به ارائه دهندگان مراقبت های اولیه و سطح 1 پزشکان اورژانس از Collingwood، Midland، Bracebridge / Huntsville، Alliston و غرب پاری صدا بیمارستان اعم از مشاوره در مورد تشخیص به مدیریت پزشکی برای بیماران زیر 18 سال سن.

زمان بندی راه اندازی این خدمات جدید از داده ها و آمار مربوط به افزایش چالش های سلامت روانی در میان کودکان و جوانان از همه گیر حمایت می کند. سرویس پشتیبانی در تماس بخشی از برنامه مراقبت های گام به گام مشارکتی و اهداف مشترک با تیم بهداشت مرکزی انتاریو برای جمعیت های تخصصی برای ارائه مراقبت های جامع و یکپارچه برای کودکان و جوانان، و حمایت از خانواده های خود است.